sötis hund

grejjen med min hund sonic (ja han är döpt efter den blå tecknade igelkotten, haha) är att så fort någon i min familj tar fram en resväska så blir han så fruktansvärt orolig och gnäller och har sig. så har han varit hela sitt liv, varenda gång någon tar fram en resväska. detta hände då såklart nu igen så fort jag tog in en resväska som jag tänkte packa inför imorgon. så fort han såg den så började han gnälla och blev typ ledsen. så nu springar han efter mig som om han vore min skugga och så fort jag la resväskan i min säng så la han sig så tätt intill den som han bara kunde. och nu när jag sitter i en fotölj så typ ligger han mina fötter. en annan grej var att när jag gick in i badrummet så följde han med mig hela vägen in och stod som en skugga efter mig även där, och han brukar aldrig vilja gå in i badrummet. det är precis som om att han är rädd för att bli lämnad eller någonting. stackars liten. ska bara lämna dig för en dag lilla sötis sen kommer jag hem igen :)

han reagerar aldrig på detta sättet om vi packar t.ex. träningsväskor eller vilken annan väska som helst, men så fort han bara ser en resväska (syftar då på såna som rullar på hjul och är i hårt material) då blir han helt ängslig och följer efter en hela tiden. det enda han vill nu är att få massa gos och kärlek & gissa vart han kommer sova inatt? ;)

han är för go min lilla gamling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0