today is the day

gick upp strax före 9 & hoppade direkt in i duschen. min dag kommer att se ut som följande:

09.30 -äta en stadig frukost

09.45 - plocka ihop alla mina saker så det är lätt att bära med sig när jag ska iväg

10.15 - plocka undan litegrann på mitt rum pga att det kommer gäster hit senare, när jag är iväg

11.15 - ta bussen in till stan med alla mina saker

12.00- vara hos min frisör som ska göra mig fin i håret

ca. 13.30 - gå till bea & fixa smink och umgås med mina nära

16.00- vara på Dunkers för fotografering och möta upp de andra

17.00-17.30 - då någongång beger vi oss till Sundspärlan för att gå på själva balen

senare- utgång i helsingborg

ungefär så kommer min dag se ut. massa glädje, skratt och härligheter förhoppningsvis. måste gå nu för att fixa i ordning min frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0