10 september

är jag tröttare än tröttast just nu eller vadå? om meningar blir helt fel eller vad som helst, så får ni stå ut med det. jag har trots allt bara sovit 1 timme inatt. så ja jag är som en zombie just nu och tänkte sova nu. var iallafall en sväng på väla med nicole och emma, hittade dock ingenting. hade inte så mycket tid på oss där heller så kan ha varit lite det också. efter väla åkte emma hem och jag och nicole åkte och köpte godis sen åkte vi hem till mig och åt det och tittade på lite tv + någon skräckfilm som typ inte var så läskig med ändå. vi planerade också en del skojigheter, men nog om det där ;) om prick två veckor idag så åker hon till London för att arbeta osv. och hon har inte ens planerat när hon ska hem sen igen. så man kanske ser henne igen redan om 2 månader, eller om 1 år. så får hitta på lite roliga saker innan hon drar då ju.

men nu måste jag verkligen sova, mina ögon vill bara slå ihop sig nu och jag hoppas ni har förstående med att det inte blir fler inlägg idag. sov så gott alla fina



bjuder på en liten halvkass bild tagen med min mobil strax innan jag blev hämtad
av nicole för att åka till väla innan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0