11 november

idag är det den 11-11-11, lite roligt ändå! nästa gång det är samma siffror (12-12-12) och det är sista gången vi får uppleva att siffrorna är likadana ;) för nästa gång det blir samma blir om typ 1000 år..

Iallafall, nu är jag vaken och har varit det sen sju typ. Jag är som sagt knäpp när det gäller min sömn, antingen sover jag hur länge som helst eller väldigt lite. Har lite jobbig hosta nu med så gjorde precis lite te och har krupit ner i sängen igen. skönt med fredag idag också, även om jag inte arbetar eller går i skolan så är det ändå alltid något speciellt med när det blir helg. brukar alltid bli goda middagar och så brukar de flesta vara lediga så man kan träffa sina fina och bara ta det lugnt :) dessutom är det på helgerna som det brukar hända lite festligheter :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0