15 november

hej på er. sovit gott? själv sov jag helt underbart inatt. sitter just nu i köket och funderar på att ta någonting att äta innan jag sticker till körskolan, har dock inga förslag alls och tycker att det är så himla tråkigt att laga mat. mamma kommer hem när som helst, så hon får väl komma på någon idé istället. tänkte bjuda på lite bilder på mig idag, men först när jag tog min kamera så var den helt död och jag hittade inte laddaren, så då tänkte jag att jag kunde ta något foto med iPhonen, då den också har ganska bra kvalité nu men nä då kom det helt plötsligt upp på skärmen att den allra nyaste uppdateringen till min 4s hade kommit så ja då började den att instrallera det och då kunde jag alltså inte fota med den heller. så ni får stå ut med webcam bilder nu, sorry för det. dessutom har min webcam blivit typ asdålig nu helt plöstligt? vet inte varför! skitkonstigt. kanske bjuder på llite bättre bilder sen när min mobil fungerar igen !



ser ni så dålig kvalitén är på bilderna? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0