16 november

dagen började med att jag följde med bea till hennes skola i malmö för att bli klippt av henne. var dessutom hennes allra första riktiga klippmodell, lite nervöst var det allt ;) haha, men gick hur bra som helst. duktiga skitunge! :D var klar vid typ halv 1 och tog då tåget hem. tog lite mat och sen körde jag och mamma runt typ överallt. var i höganäs, nyhamnsläge, ödåkra, väla, inne i stan, maxi, coop och nu hemma igen. så har verkligen fått köra massvis idag, skitbra ! :D dessutom skrämde vi pappa lite, vilket vi tyckte var skitkul :D hahahah, men det håller vi utanför ;)

har fått världens hosta nu framåt kvällen så tänkte dricka lite te och ta ett bad. sen blir det bara mys i soffan med mamma och pappa


bild lånad av bea

jag VET att det ser ut som om att jag har världens värsta utväxt men faktum är att bea
precis hade tvättat mitt hår när bilden togs vilket gör att det färgade håret ser ännu 
mörkare ut och därför blir det sån extrem kontrast. ska dock ändå färga utväxten nu i helgen
eller i början på nästa vecka.

(så behöver ni inte påpeka det menar jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0