18 november

hej på er. ja då undrar väl ni vad jag har hittat på idag? och det ska jag vara snäll och berätta för er nu :D

dagen började med att jag bjöd över nicole på lunch och mys hemma hos mig. sen la vi oss i varsin soffa och pratade om allt och inget, hur mysigt som helst. vid två-tiden så tog vi bussen hem och ordnade med vissa saker i stan sen tog jag mig upp till körskolan för att vara lite duktig där och nicole åkte hem. fick ganska mycket gjort faktiskt, så det var skönt. när jag hade varit där i typ 3 timmar så började mina ögon och mitt huvud hänga lite så då beslöt jag mig för att ta mig hem och då kom min snälla pappa och hämtade mig :) kom då hem och åt middag med familjen. sen fick min lilla hund gå på spa här hemma, haha. det absolut värsta han vet är att klippa klorna, så det var vi ju självklart tvugna att göra :D haha. sen klippte jag hans päls runt hans tassar så att de såg mer fräscha ut, klippte bort vissa små tovor typ och sen avslutade jag det hela med att bada honom. och det ÄLSKAR han. han stod och blunda typ och bara njöt, och det gör han varenda gång. sen satt han sig ner emellanåt också för att kunna njuta ännu mer, söt hund :)



söt min han fick till det på bild va ;) skräckslagen hund när det är som bäst :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0