2 november

hur kan jag vara så fruktansvärt trött när klockan inte ens har slagit fem. hade hon iallafall inte kunnat vara tio så att man hade kunnat sova utan att veta att man annars lär vakna antingen mitt i natten eller riktigt tidigt på morgonen och vara svinpigg. vilket dilemma va?

vad händer annars då? jo jag har gått och blivit lite förskyld, kan ha varit föregående lördagens fel, men jag har iallafall blivit det. och roligt är det inte. så tänkte kanske ta mig ett litet bad såhär i min ensamhet och bli lite varm i kroppen. hade kunnat vara skönt! blir nog inte mycket mer roligheter av denna dagen ändå. är trött och hängig och massa i huvudet som gör att jag har huvudvärk nonstop typ.

vet att jag har blivit väldigt tråkig här, och skriver typ aldrig längre. men vad vill ni att jag ska skriva om? kom med tips nu annars kanske det dröjer ett tag innan jag skriver här igen

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, har du också blivit det! Jag med, har skitint i huvudet hela tiden jag med, har det typ aldrig;( men man ska vara glad att man är frisk i sig. Hoppas det går över!!

2011-11-02 @ 20:57:44
Postat av: Amanda

Och förresten tycker jag du kan lägga upp lite outfitbilder!;)

2011-11-02 @ 20:58:23
Postat av: svar till: amanda

ja :( det suger!! ja det ska man, och tack och hoppas det går över för dig också :) ja okej, då får jag börja tänka på det ;)

2011-11-03 @ 01:19:42
URL: http://slkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0