20 november

Ah, får damp på blogg appen på mobilen. trodde ju att jag hade lyckats ladda upp några inlägg åt er igår men icke.. men iallafall lite kort ang helgen;

fredags: trodde jag skulle ha en lugn kväll men det ändrades ganska snabbt. simon tyckte att vi skulle in till stan och ta en drink och sen möta upp victor när han hade slutat jobba. men den ena drinken blev ett antal fler och jag var hemma vid halv sex på morgonen istället. haha bra jobbat där ja !

lördags: vaknade sent och mådde skit, längesen jag mådde så dåligt efter en utgång, usch och fy ! på kvällen däremot mådde jag lite bättre och då blev det god middag hemma hos simon och kvällen avslutades med gotte och film och mys. perfekt kväll !!!

idag: simon hade ställt sin klocka för att vi inte skulle sova hur länge som helst, men självklart snoozade vi i över en timme. snooza är typ det bästa jag vet. tror aldrig att det har hänt att jag har gått upp direkt när jag har ställt alarm, på fullt allvar alltså. fan vad jag älskar det. så ställer alltid klockan lite tidigare än vad jag egentligen behöver gå upp just bara pga att jag ska kunna snooza och ligga och dra och gotta mig på morgonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0