21 november

Godmiddag ! Vaknade vid halv ett, inte bra jag vet ;) men har precis ätit lite lunch med mamma och nu stack hon iväg på ett möte så jag är helt ensam här hemma, om man bortser från sonic och plutten ;) ska iväg och sola vid fyra-tiden med mamma och det ska bli sååå skönt ! behövs verkligen ska jag säga er. Sen vet man aldrig om vi åker en sväng till något köpcentrum för att liksom checka läget lite :D känner också för att träna ikväll så ska nog försöka få mamma att känna likadant så att jag slipper ta någon tråkig och kall buss..

påtal om något annat så är jag på helt strålande humör idag, vet ej varför men det känns ju helt underbart bara. har inte hänt något speciellt heller, men jag tackar för att jag mår så bra som jag gör idag, tack tack tack :D Wiho ! Lite flummig eller? näää nu ska jag ta ett gott äpple som en liten efterrätt ;) sen ska jag bara gosa ner mig i soffan och vänta på att mamma kommer och hämtar mig när vi ska sola ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0