24 november

godmorgon på er. Blev helt klar med all teori på körskolan igår, väldigt skönt! så nu är det bara att hålla igång den och plugga mycket hela tiden.

Jag och marre skulle ju som sagt på den träffen på ih igår, tråkigt nog så var den inte alls givande. Hade faktiskt lite större förväntningar än vad de kunde erbjuda, men men. vad ska man göra liksom? ;)

Klockan är snart halv åtta och jag är vaken, vad hände där tänkte väl ni? men saken är den att Simon sov hos mig inatt och han stack nyss till jobb. Men först var jag så snäll att jag gick upp och bredde två mackor och gjorde lite varm choklad som jag la i en termos till honom, så han kunde ha lite nu i bilen till jobb och han blev så glad så. Tänk vad små saker verkligen kan uppskattas!

Ligger nu och tittar på "vakna med the voice" och bara har det skönt i min säng med mina två täcken och alla mina kuddar, lite senare blir det spa och sen shopping med mamma. Vilken mysig dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0