29 november

Godmorgon på er. Minns inte senast jag var uppe såhär tidigt och känner mig inte vaken eller levande typ, haha konstig känsla det där. Tänkte koka lite kaffe så att man piggnar till lite. Och varför är jag då uppe denna tiden när jag egentligen hade kunnat sova? Jo för jag har körning på körskolan 7.30. lite nervös är jag, senast jag körde där var typ i december, alltså för ungefär ett år sen. Hade ju en lite paus efter det för det blev så mycket i skolan osv så jag la helt enkelt det på hyllan, men nu är jag tillbaka och ska göra ALLT för att få det lilla rosa kortet med ett foto på mitt ansikte !!! tur att jag har världens snällaste mamma som inte tyckte att jag skulle behöva ta någon buss denna tid, så får skjuts av henne och blir också hämtad av henne efter min lektion. Underbart! plus så kan jag ju köra in till stan så får jag lite uppvärmning ;)

Sen påtal om något helt annat, fyfaaaaaan vilken extrem träningsvärk jag har från igår i mina armar och brösten. Haha sjukt alltså !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0