3 november

en sak som irriterar mig ganska mycket just nu är att jag bad pappa att skriva ut lite cv till mig som jag tänkte lämna i stan imorgon MEN tror ni inte allt har blivit helt fel på dem när han skulle skriva ut? och dessutom har han då skrivit ut typ 30 stycken. haha, trötta mig! brukar man inte titta igenom och se så att saker och ting ser okej ut innan man liksom trycker ut 30 exemplar? och att man inte sen gör något åt saken heller. texter är huller och buller, det har blivit två sidor pga två meningar på andra sidan osv. haha hur duktigt av honom? det jobbiga är att vi inte har någon färg till vår skrivare hemma, så därför bad jag honom att skriva ut på jobbet. men man får kanske ta och köpa lite färg till skrivaren man har hemma istället så att det blir lite rätt ;) söt han är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0