30 november

Är hemma nu igen efter att ha varit och hämtat Hampus i stan. Skönt att köra på natten, inte alls mycket trafik. men ja Hampus blev glad för att han blev hämtad och det blev lite fylletradande från hans sida ;) haha fan vad det är roligt att lyssna på när man själv är nykter. sen en annan sak; fan vad det alltid luktar så mycket sprit när man stöter på en person som har druckit när man själv inte har gjort det. Personen behöver inte ha druckit just starksprit, utan de kan tex bara druckit öl eller cider men ändå luktar det så himla starkt. men det känner man ju aldrig av själv när man är den personen som har druckit ;) men visst är det så?

aja, men trots att hans skola hade typ fest idag så har han ändå skola imorgon. Himla dåligt det där tycker jag personligen. Dessutom börjar han klockan nio. borde man åtminstone inte få sovmorgon om det är skolan i sig som ordnat en fest kvällen innan liksom? eller har jag fel där? men iallafall så kör jag honom imorgon och JA mamma åker med ;) han har det bra den lilla skitungen som får skjuts hela tiden ;) men ja nu är det dags att sova om jag ska orka upp och köra honom vid halv nio, jag kommer ju gå upp fem i halv nio och bara klä på mig något snabbt för att sen köra. tidigare än så pallar jag inte.

Godnatt på er så hörs vi mer imorgon och då kanske jag kan hoppas på att flera av er har kommit på att det faktiskt går att kommentera mina inlägg så jag känner mig mer motiverad till att fortsätta med att skriva och dela med mig av saker till er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0