30 november

jaha, vad har då jag hittat på idag? jo jag har varit iväg med mamma på massa små ärenden. vi har hunnit med väla, coop, skopunkten och tränat. jag lyckades hitta min nyårsklänning, vilket känns som en stooor lättnad och hittade även ett par skitsnygga örhänge till det. nu behövs bara några riktigt snygga skor också!

träningen gick svinbra, när jag var klar så kändes det som om att jag skulle spy så att SÅ mycket tog jag ut mig. blev löpbandet 65 minuter med intensiv powerwalk och med mycket lutning. älskar att ta ut mig så mycket så att när man är klar så ska jag inte orka typ röra mig en meter till.

har inte så mycket mer roligt att berätta för er idag och imorgon får vi se hur jag kommer hinna med att skriva för har lovat simon att hjälpa honom att börja packa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0