30 november

har nyss fått massage av mamma, det har liksom typ blivit lite av en standard från vår sida att ge varandra massage på ryggen varenda kväll. men jag klagar inte! sitter nu i soffan och tittar på lite tv med henne och väntar på att hampus ska säga när han vill bli hämtad i stan, för då är det jag som kör in till stan (med mamma vid min sida givetvis) och hämtar han och säkert någon till som är vän då såklart och behöver skjuts hem. är så himla trött men vad gör man inte för sin kära lilla bror och även för sin mamma som inte vågar åka ensam.

haha mamma är så himla mesig, ni anar inte. tillexempel innan idag när klockan var runt 20.00 så kom hon på att bilen behövde tankas till sen när vi skulle köra och hämta hampus, men då vågade hon inte åka och göra det utan då fick jag och pappa göra det istället. hennes argument var att "man vet inte vad det är för några skumma typer ute". haha man bara; du skulle tanka? inte åka till rosengården och säga att du inte tycker om utlänningar och bära en sverige tröja? DET hade kunnat bli läskigt, men fan inte att åka och tanka en vanlig tisdag när klockan bara var 20.00.. haha söt hon är!

och tycker ni det verkar lite överdrivet, så behöver vi ju inte ens gå in på när hon ser någon lite halv läskig film eller att om man inte låser dörren när man är hemma själv i typ 5 minuter så kommer det definitivt komma någon skum person in i huset...


men jag älskar dig ändå, även om du är så mesig med vissa saker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0