4 november

OJ, inatt sov jag över 12 timmar men var ändå trött när jag vaknade! alltså jag tror på riktigt att det är något fel på mig. hur kan man vara trött efter att ha sovit så många timmar? och jag vaknade inte en endaste gång under min sömn. sjukt. aja tänkte ta någonting att äta även fast jag inte är hungrig alls, men kanske lika bra. är dessutom på lite konstigt/dåligt humör och varför vet jag inte. vad händer med mig? börjar dessutom oroa mig för konstiga saker och allt känns bara helt rörigt i huvudet på mig. skönt att denna helgen bara kommer att bestå av mys och goda middagar och inget alls som har att göra med utgångar osv. ska bli så otroligt skönt att bara ta det lugnt med mina nära. vad håller på att hända med mig? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0