5 november

hade en supermysig kväll igår. god mat, gott sällskap och en söt liten hundvalp på det. inte helt fel va? när gästerna hade gått så satt jag, simon, adam, amanda och mari-louise och pratade om andar osv så jag hade ju lite smått panik när jag skulle somna kan jag säga er ;) men lyckades ändå, haha. men usch jag tycker att sånt är hur läskigt som helst. jag hatar mörker, verkligen hatar det. kan inte ens somna i mörker om jag sover själv utan måste ha minst en lampa tänd typ. världens mes, jag vet, men sådan är jag.

vaknade iallafall runt elva av att pappa ringde och ville att jag skulle följa med och hjälpa honom med en viss grej och även hjälpa hans mormor som börjar bli allt mer gammal. men det gick bra och jag tjänade en liten slant ;) hehe. bra timlön tyckte jag ;)

ligger nu i min säng och har nyss ätit lite gott med mamma och pappa. tänkte titta på någon film och sen vid halv sju tiden så kommer det lite gäster hit, så då blir det god mat och trevligt sällskap idag igen. mysig lördag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0