9 november

Klockan är alldeles strax nio på morgonen och jag har duschat, ätit frukost och tittat på lite tv redan. Och hur kan det komma sig? Jo, för jag har bara kunnat sova ca 1 timme inatt, en liten rutten timme!! vafan, jag får panik, jag bara ligger i min säng och har vridit mig fram och tillbaka HELA natten men har inte kunnat sova. dessutom är jag konstant kissig nu, så jag blir inte förvånad om det är en liten urinvägsinfektion som har kommit för att jävlas med min kropp. det är så sjukt jobbigt att ha det. Har ni haft det någon gång? Lite tips då tack som man kanske inte känner till! vet att man ska dricka mycket surt, typ vatten med massa citron eller lime och vet också att tranbärsdryck är bra att få i sig. Något annat ni vet? Blir oerhört glad för alls tips ska ni veta! vill inte heller gå till doktorn idag utan vänta och se om det är kvar imorgon typ och gå då istället isåfall. behöver ju inte va urinvägsinfektion så jag avvaktar lite.

Men kom med tips!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Dricka mycket är också det jag hört och att man ska gå på toa när man känner även om det blir varje minut. Och ta tid på dig på toan. Jag brukar också avvakta någon dag. Om det är en lätt forn av urinvägsinfektion (typ blåskatarr tror jag) så går det över av sig själv :)

2011-11-09 @ 12:59:59
URL: http://gyllenborg.blogg.se/
Postat av: svar till: Mia

tack för de tipsen! :D ja, faktiskt så känns det redan myyycket bättre redan nu, så det var nu som du sa en lättare form. får hoppas det inte känns någonting alls imorgon när jag vaknar :)

2011-11-09 @ 23:55:25
URL: http://slkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0