11 oktober

Åh, vad jag hatar mig själv för tillället. när jag äntligen hittar min mobil så ser jag att "skyddat nummer" har ringt mig klockan 12.01 och "skyddat nummer" ringde mig igår också vid 10-tiden och då missade jag det även den gången. fan, blir galen när man inte vet vem det är som har velat få kontakt med en. tänk så var det något jobberbjudande som jag missade eller vad som helst? åååh. vill kunna se vem det är som har velat nå mig och på det sättet kunna ha möjlighet att ringa upp också. eller varför lämnar de inte ens ett meddelande så att man vet på det sättet? har inte fått något mail eller sms eller någonting heller.

haha någon annan som också tycker att det är störigt när man inte vet vem det är som har velat kontakta en?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0