11 oktober

nu är det faktiskt såhär att jag behöver ER hjälp. jag vill köpa ett halsband, en lite större modell med gärna flera slags "kedjor" eller delar i sig och det ska gärna vara i silver. Vilken tyckte ni var snyggast?alla ovanför finns @maisstore.se
oavsett vilket jag väljer så tänker jag ha det som ett kort halsband, alltså inte hänga ner så långt.

och tycker faktiskt att ni kan hjälpa mig att välja, räcker att ni skriver 1 som ni tycker är absolut finast och det ni tycker att jag ska satsa på ;) tar inte så lång tid och är bra för mig :D

Kommentarer
Postat av: Mia

det första var skiiiitsnyggt :D känns bara jobbigt att alla de kedjorna ska hållas upp av två tunna, men det ska ju hålla :)

2011-10-11 @ 20:44:09
URL: http://gyllenborg.blogg.se/
Postat av: svar till: Mia

Åh, finns var det fint? :D Jag velar mest mellan 1an och 2an, men tvivlar också lite på 1an pga samma anledning som du gör. det verkar ju bli lite för tungt för två tunna liksom? haha

2011-10-11 @ 23:36:02
URL: http://slkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0