13 oktober

något som är riktigt störigt är att när man bloggar från mobilen så kommer inte de inläggen till datorn när man loggar in på sin blogg där. skitdåligt faktiskt! så det gör att man varken kan ändra i sina inlägg eller ta bort dem. man kan inte heller göra det via mobilen. är det inte riktigt kasst faktiskt?

aja, idag har jag och mamma varit på väla och myst. fick som sagt med mig en hårinpackning för färgad hår och en slags sprut/kräm-aktig sak som hjälper för 10 punkter. ni kanske kan se på själva den flaskan vad som står på den? där är de 10 sakerna som de hjälper för iallafall. bl.a värmeskydd och sedan bygger det upp håret, motverkar frissigt hår och går håret lent och blankt.

efter väla så kom vi hem och lagade lite god mat, kycklingsspett med pastasallad fick det bli. och sedan hoppade jag in i duschen och använde mig såklart av nya hårinpackningen och när jag klev ur duschen så testade jag den andra produkten. så får vi se om man ser någon liten skillnad redan efter första användningen. alltså jag är alltid sån, när jag har handlat något nytt så vill jag testa det direkt. det spelar ingen roll om det handlar om ett läppglans eller som i detta fallet, någon hårprodukt. är ni likadana? man vill liksom inte vänta utan bara testa det på en gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0