13 oktober

har haft en väldigt mysig kväll tillsammans med familjen. tittat lite tv, unnat oss lite gott och bara myst. riktigt svensson svensson familj eller vad säger ni? haha, men jag älskar det. älskar att vara hemma och bara mysa med min familj, är så otroligt tacksam att jag har dem. men nog pratat om dem nu!

imorgon är det redan fredag igen, helt sjukt hur snabbt veckorna och dagarna går, och då blir det bara mys med familjen hemma hos min farfar på kvällen som har fyllt åt. så kvällen kommer bestå av god mat och prat hela kvällen imorgon. man får alltid så himla god mat när man är bortbjuden till sina släktingar och det älskar jag! haha. sen på lördag blir det utgång med fina tjejer och det ser jag fram emot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0