14 oktober

är uttråkad till max just nu. klockan är nu lite över fyra och ska iväg runt 17.45 för att först åka till nicole och hämta mina saker som jag lämnade där förra lördagen. haha, sjukt seg tjej jag är istället som inte har hämtat det än. har allt mitt smink där, min favvo parfym, ögondroppar och lite annat mys som jag behöver idag/imorgon. sen när jag har hämtat det, så ska vi plocka upp simon på vägen, sen blir det väla för att handla lite blommor och sen åker vi till farfar. vi har givetvis handlat en present också, men mamma ville att vi även skulle köpa lite blommor och vi måste givetvis handla det samma dag som de ska lämnas så att de inte blir gamla, haha..
sen blir det iallafall god mat (förhoppningsvis?) hos farfar och sen blir det att åka hem och bara ta det lugnt och försöka somna i någorlunda tid så man är pigg och glad imorgon. okej, inte för att jag inte är glad nu men ni förstår vad jag menar.

undra vad det blir för mat, jag hoppas på något gott kött, potatis och min farfars sambos fantastiskt goda bruna sås. åh vad jag hade kunnat döda för att få den. men oavsett vad så blir det nog något gott. man brukar ju inte komma därifrån hungrig om man säger så, snarare rullandes.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0