14 oktober

vilka sjuka drömmar jag hade inatt, herregud! Men nog om det. Sov ungefär 11 timmar inatt, hehe. Gott är det. har nu hjälpt mamma lite i köket, eller om vi nu ska vara ärliga så har jag tittat på när hon bakar och lagar mat och så har jag spelat lite bra musik. Haha, duktig tjej va? Tror aldrig jag kommer klara flytta hemifrån, jag kan inte laga mat eller baka! Det är lätt att bli bortskämd när båda mina föräldrar älskar att laga mat och även när min pojkvän är kock och att jag inte får en chans att laga något. Haha, får väl leva på snabbnudlar och kanske lyxa till det någon gång med makaroner och färdiga köttbullar, haha! Det värsta är att det nog tyvärr även kommer att bli min sanning..

Hur är ni i köket? Duktiga? Era favoritrecept?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0