15 oktober

klockan är nu snart halv åtta och om cirka 25 minuter så ska jag ta mig till tåget här i gantofta för att komma in till stan och möta upp tjejerna hemma hos marre. är helt ensam hemma hos simon, för han och hans bror adam drog vid sex in till stan. så här går jag och spelar hög musik, lockar håret och sminkar mig. avnjuter dessutom en god xider med smaken wasabi lemon, den absolut godaste av dem alla. iallafall så tror jag att kvällen kommer att bli riktigt lyckad. är taggad och sugen på att träffa fina vänner och dansa och ha roligt. det sköna är att min vän vi ska hem till bor inne i stan, så bara gångavstånd när vi ska ut senare, perfekt ju!

nej, nu ska jag gosa lite med frida (simons hund, så ni inte tror att jag har gått och blivit lesbisk helt plötsligt) och sen ska jag göra några lockar till i håret, sen är det dags för mig att promenera bort till tåget. ha en fantastiskt kväll allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0