15 oktober

Hej på er. det var mycket trevligt hos farfar igår, god mat och väldigt god dessert. vi kom hem lite efter elva och då gick vi allihopa utan hampe och la oss direkt. Han drog nämligen på fest, intressant va?

Imorse ringde klockan på lite innan elva och då gick vi upp och klädde på oss, åt lite frukost och så packade jag ihop lite saker som jag skulle ha med mig. sen kom Adam och hämtade mig och Simon och så hämtade vi daniella sen tog jag och Simon bilen och körde till maxi och sen Systembolaget. Nu har vi precis lagat mat som vi ska äta om cirka 2 minuter då det är klart. Sen känner jag faktiskt för att ta mig en liten tupplur så man orkar med kvällen! ska nämligen ut med några tjejer och då brukar det bli allt annat än lugnt ;) men de gillar vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0