16 oktober

har varit totalt död idag, därav min dåliga uppdatering. men iallafall, kvällen igår blev lyckad. började att dricka och äta lite gott hemma hos marre med fina tjejer, sen vid tolv-tiden så begav vi oss ner till stan. blev mest lila och tempel. dansade till fötterna värkte och delade en taxi till gantofta vid lite efter fyra tiden. kom väl hem till simon då vid halv fem och han var så sjukt full så jag passade på att fota honom lite, hahah.

idag vaknade jag vid tolv tiden och var så sjukt seg, men tvingade i mig lite flingor och sen kom mamma, pappa och hampus och hämtade mig vid ett-tiden för att vi skulle titta på en föreläsning på filborna. han som skulle föreläst kom inte, riktigt dålig stil, men det var en annan som hoppade in och talade istället. han var brännskadad och hade förlorat båda sina armar och båda sina ben. så sjukt! och där stod han och berättade om det, och det var riktigt intressant. några tårar föll och lite skratt kom. otroligt duktig talare och att han sedan har varit med om en sådan hemsk sak gjorde att man lyssnade ännu mer. dessutom väldigt duktigt av honom att hoppa in med så kort varsel. han tränar nämligen också på filborna så han var där idag, så det var ju ren tur att han var där när han andra inte dök upp. han som skulle föreläst svarade att han hade glömt bort att det var idag, och han bor i göteborg så det tar ju lite mer än två timmar att ta sig ner till helsingborg då.

aja, efter föreläsningen så åkte vi hem igen och åt tre rätters. inte varje dag man äter det på en söndag. otroligt gott var det iallafall. sen fick jag agera chaufför till min stackars pappa som bröt något ben i armbågen idag så han har fått gips. så då fick jag ställa upp och köra, ja övningsköra för jag har ju inte fått mitt körkort än.. och när vi väl kom hem strax efter halv nio så satt vi och tittade på lite tv med mamma och åt lite kvällsmat och sen har bara resten av kvällen bestått av att ta det lugnt och bara vara. välbehövt!


nykter kille inatt/imorse? jadå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0