17 oktober

dagen började med att min mobil hade laddats ur under natten och att jag var tvungen att skriva in PIN-koden för att kunna komma in i mobilen. och PIN-koden kom jag givetvis inte ihåg så fick lite panik. sprang runt som en idiot i huset för att försöka hitta det kortet där det skulle stå, men det var att leta i onödan för jag hittade såklart inte det. så jag och pappa fick ta oss in till väla för att fixa det i Telia butiken där, men tror ni inte att just Telia butiken hade stängt då? tradigt störigt det var. men vi fixade lite presenter osv till mamma som fyller år på torsdag. sen åkte vi ner till stan för att gå till Telia där och där fixade de mitt lilla problem och min lilla älskling kunde användas igen. sen gick vi till skånetrafiken också för pappa skulle fixa tåg/buss-kort, för stackars bröt ju armen igår så han får ej köra till jobbet på cirka 4 veckor. hahah, aw. sen när vi ändå var i farten med att fixa lite saker osv så åkte vi inom Coop och handlade mat osv. dessutom fick jag ju övningsköra hela tiden, för pappa får ju inte köra nu pga sin arm så perfekt läge för mig att passa på och köra massa.

där fick ni veta lite av min dag, är så otroligt trött och seg i kroppen så hade tänkt att ta mig en lång dusch nu och bara njuta av att känna vattnet värma min kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0