2 oktober

Blev visst utgång igår ändå, fan jag som skulle hålla mig denna helgen. Haha gick ju "bra". Rätt som det var så var vi 6 tjejer hemma hos mig som drack gott, hade hög musik och spelade spel. vid 12-tiden så körde emma några av oss in till stan, hon va nykter igår nämligen ;) väl inne i stan så gick jag först till tivvan för att titta när Adam och hans band "just ahead" uppträdde och de va gryyymma!! Riktigt bra jobbat! Filmade även dem under någon minut av deras framträdande men vet ej om man kan lägga in det här. någon som vet?

När klockan sen blev strax efter 2 ungefär så gick jag vidare mot "smeten", alltså där cardinal, tempel och lila ligger. Träffade på en god vän och det resulterade i att vi bara satt och pratade länge och sen kom även en annan vän och pratade med oss ute på den gröna bänken haha. Förlåt om mitt inlägg blir lite flummigt och att ni kanske inte riktigt hänger med i allt jag skriver men klockan är 12 och jag kom i säng vid 4.30- tiden så det förklarar väl det mesta. ringde och bad pappa komma och hämta mig inatt så slapp jag vänta på bussen liksom. Och sen när jag kom hem så satt jag mig ner i duschen och spolade varmt vatten över mig, är det fler som gör så när ni varit ute? Och isåfall, visst är de det absolut skönaste man kan göra? Man känner sig så avkopplad. Måste erkänna att jag somnade till lite då och då också, haha lätt hänt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0