20 oktober

idag är det ingen vanlig dag för idag är det min mammas födelsedag :) ska nu åka in till hennes jobb för att sen köra henne till hemlig destination ;) hennes present från mig och min bror. spännande! ;) det mindre roliga är att det haglar ute, vafan liksom? hoppas det hinner sluta innan jag ska ta bussen till mamma, alltså måste det hinna sluta inom 20 minuter. får väl se hur det blir med det. efter mammas present så ska hon på ett litet möte, sen ska vi mysa lite i stan och sen vid halv sju tiden så ska vi hämta mormor som har tagit bussen ner hit. hon bor i typ mitten av småland så det är en bit att åka. men det ska bli mysigt. hon stannar här hela helgen


världens finaste mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0