23 oktober

sorry för att jag varit sämst på att uppdatera, men idag har jag varit ett levande spöke typ. helt död efter inatt, haha. sjukt rolig natt, men ja sjuk! avslutade kvällen i vid 5.30 i en hård bäddsoffa med 3 andra och sov endast 3 timmar ungefär för vid 9 tiden så började alla andra i det huset vakna till och då vaknade ju jag också. helt död! sen gick jag, simon och hans kompis ner och åt på subway och tog bussen hem vid 12-tiden. väl hemma så hoppade jag och simon in direkt i duschen och sen däcka vi i sängen i ungefär 1,5 timme. sen körde han hem (bra?) och då kom min pappas mormor hem till oss för att fira mamma lite i efterhand, så då åt vi lite gott och så. sen när hon hade åkt så somnade jag någon timme i soffan och nu har jag tvingat in mig själv till min säng och kommer garanterat somna inom loppet av 15 minuter. är så sjukt trött och seg idag så vill bara sova typ. men bjuder på några bilder från inatt från min mobil:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0