24 oktober

äääe vad fan.. jag har försökt att blogga via mobilen idag och trodde faktiskt att det hade kommit fram. men tydligen inte? den appen verkar inte helt 100 om man säger så.

iallafall så kom jag hem för ungefär 2 timmar sen från att ha varit och tränat. blev 70 minuter powerwalk och det resulterade i en död sofia. åkte sen hem och duschade och åt sen lite mat. intressant va? imorgon blir det iallafall körskolan, alldeles för längesen jag var där nu och det är dåligt av mig. skärpning!

till helgen är det halloween, ska ni hitta på något roligt då? jag har iallafall väldigt roliga planer inför lördagen som jag verkligen ser fram emot. middag med ett stort gott gäng och sen blir det utgång och självklart kommer vi alla vara utklädda :D gissa vad jag ska vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0