25 oktober

Precis ätit en supergod lunch med mamma, både nyttigt och gott var det. tänkte nu städa mitt rum lite, för det är i stort behov av det. Jag kan typ aldrig hålla mitt rum rent, vet inte om det är någon sjukdom jag har typ? Haha. nej men jag kan städa och göra det riktigt fint, sen dagen efter ligger det typ kläder överallt osv. Sjukt kass på den biten är jag. Men jag gör ännu ett försök idag ;) sen lite senare har jag blivit hembjuden på middag hos marre, mys! Sen blir det teorilektion 18-20. Hade behövt trycka in en solning idag men vet ej riktigt när. Mest pga min hy som blivit katastrof. Usch, vet ej varför! Knappt ätit något dåligt alls så det är inte pga det. har någon något tips som gör att de kan försvinna snabbt så man har fin hy till helgen igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0