26 oktober

godmorgon på er. klockan är nu strax efter 11 och jag har varit vaken i 30 minuter ungefär. herregud vad skönt jag sov inatt, ni fattar inte. simon sov ju också här så det gjorde väl lite ;) och sen en helt nybäddad säng, visst sover man mycket bättre då?

har iallafall gjort mig lite "frukost" just nu. en shake och ett stooort vatten med massa is. tänkte morna mig lite i sängen nu och bara mysa och titta på lite tv. riktigt kasst väder ute så då känns det så skönt att bara ligga inne och gotta sig med sina duntäcken.

lite senare idag så ska jag möta upp bea och så ska vi åka till väla för lite shopping och mys. behöver handla lite inför lördag då jag ska på middag och förfest med halloween-tema så man måste klä ut sig ;) utöver att jag måste handla det så ska det bli mysigt att få träffa lilla bea.

nej, nu ska jag titta på tv. så vi hörs lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0