27 oktober

förlåt för att jag ej har uppdaterat bra idag, men jag har faktiskt jobbat. precis när jag kom till väla med mamma och hade beställt mat så ringde emma mig och undrade om jag ville jobba. och klart jag ville det! hon hade skadat sig lite så hon kunde inte göra jobbet fullt ut och därför behövde hon lite hjälp och självklart ställer man upp. så vi var först i ängelholm, sen helsingborg och sen landskrona. tiden gick superfort och det var roligt att träffa henne. så får min lilla lön imorgon av henne ;) haha. alltid gott med lite extra pengar som man inte riktigt hade räknat med. och det var också roligt att se hur har det när hon arbetar.

imorgon är det redan fredag, är det inte lite läskigt hur fort veckorna går? snart kommer man sitta här och vara 60 år gammal och ingen ungdom kvar. haha nej men typ? blir iallafall en myskväll med några finisar imorgon, och sen lördag blir det en så långt ifrån myskväll man kan komma ;) haha. som jag ser fram emot den kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0