28 oktober

vaknade vid 10-tiden imorse faktiskt och åt då en god frukost med mamma, men råkade sen somna om sen igen. är jag ett hopplöst fall eller vad? hann iallafall äta lite lunch med mamma innan hon stack till jobb och fick även reda på av pappa att min nya lilla älskling är redo att hämtas ut. wiiie! en iPhone 4s, vit och fin som den jag har nu. men kul med nyare. så får mamma min vanliga 4:a istället. låter väl bra? ;) så bara väntar på att pappa ska komma hem så att han kan hämta ut den, då det står på honom så måste det vara han som hämtar ut den.

en annan sak jag måste hinna med idag är att besöka ett solarie. ska ha röd klädsel imorgon så då vill jag inte se ut som ett spöke under. det gör så himla mycket om man får lite färg på kroppen, man känner sig mycket fräschare och snyggare typ. håller ni inte med? dock är det ju inte så bra egentligen, men jag solar ju långt ifrån varje vecka, inte ens varje månad. utan någon gång då och då om det är någonting speciellt som ska hända liksom och att man då vill känna sig lite finare. sen blir det mys ikväll med fina vänner till idol och lite film. en väldigt lugn och mysig fredag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0