3 oktober

Är påväg hem från gymmet nu, och fan vad jag kämpade på bra idag om man nu får säga det själv. Körde 75 minuters intensiv powerwalk på löpbandet med mycket lutning och högt tempo hela tiden. Känns otroligt bra nu. svettades som aldrig förr och darrade när jag var klar för att jag hade tagit ut mig totalt. Haha. En kille kom t.o.m fram till mig efteråt när jag satte mig ner i en soffa och berömde mig. Haha, dåligt försök på ett ragg eller så tyckte han det ;) han tyckte att jag var mer än värd att åka hem nu och äta god mat och bara njuta iallafall. Haha random kille, men trevligt att vissa är trevliga ;)

Bjuder på en lökig bild som jag precis tog på mig och min vattenflaska:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0