31 oktober

jag veeeet att jag inte hat uppdaterat nu på några dagar, men händer en del just nu och väldigt många tankar i huvudet osv som har gjort att jag inte ägnat speciellt mycket tid till att skriva här i bloggen. men det kommer bli ändring på det, jag lovar. ny vecka imorgon och då nya tag! var iallafall på en sjukt rolig halloween middag/förfest och sen utgång på det. alla var så himla fina och supergod mat och dryck och massa lekar osv. dock 800 :- fattigare från utgången inatt och då jobbar jag inte ens plus att alla redan INNAN utgången hade fått i sig en hel del dryck... känns som om att jag lever i nuet och inte tänker på att pengar faktiskt tar slut om man inte jobbar? haha. sjuk natt iallafall och idag har man verkligen mått som man har förtjänat. bakis och seg som ett svin typ. men vafan, man lever en gång. problem är till för att lösas och allt går att lösa till slut ;) men nu ska jag sova, ska vara på arbetsförmedlingen klockan 11 imorgon för att prata om mina problem ;) och sen ska jag hem och mysa med världens finaste bea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0