4 oktober

amen vafan dååååååå!! förlåt för svordomen men insåg just nu i denna stund att jag ska till tandläkaren imorgon klockan 14.50. åh, vill inte dit. jag verkligen hatar att gå till tandläkaren och hatar att de ska hålla på och pilla och ha sig i min mun. usch. och det värsta med att gå dit är att de ibland envisas med att ta in den otroligt äckliga "krämen" i munnen som smakar banan. hur tänkte dem där? många barn som tänker "åh, vad gott det skulle vara att få en kräm i munnen som smakar banan. mums. hellre det än någon som hade smakat typ choklad eller något" .. kommer ihåg att jag en gång, när jag var mindre, frågade dem om de inte hade någon sådan "kräm" i jordgubbssmak istället eller något, men det hade de såklart inte, och att jag då sa att jag tyckte att de skulle uppfinna det istället. haha. banan kan vara den sista smaken jag hade valt som "uppfinnare" att sätta på människors tänder, som dessutom måste sitta kvar i någon timme eller vad det nu är efteråt att man har fått det på sina tänder.

håller ni inte med mig?



erkänn att ni älskar min bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0