5 oktober

Precis när jag hade bäddat ner mig i sängen så knackade det på fönstret. Blev först rädd men när jag tittade efter vem det var så var det Simon. Knappt glad jag blev? Han hade dessutom med sig en film som hette "127 timmar". Någon som sett den? Handlar om en kille som fastnar mellan några klippor typ. Helt klart sevärd, men inte mycket mer än så. trodde att den skulle vara lite bättre och mer spännande faktiskt.

Nu ligger han här bredvid mig och andas väldigt tungt = han har somnat ;) så nu ska jag låta mobilen va och bara gosa ner mig intill honom.

Förresten, fick ett samtal tidigare idag som innebär en väldigt rolig sak, dels lite läskigt men MEST jäkligt roligt. Intresserade eller ska jag hålla det för mig själv? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0