6 oktober

Föråt för dålig uppdatering idag, men har inte haft någon ork eller så idag pga olika anledningar. Hoppas ni förstår. har iallafall spenderat i princip hela dagen med mamma. vi har varit på väla, Ikea, lunchat, fikat, handlat mat och jag har övningskört. fick med mig ett par asfina örhängen och även färg till mina ögonbryn, så nu behöver jag ej känna mig som ett freak när jag inte har smink på ögonbrynen. Är ju blond i mig själv egentligen så allt hår på min kropp är blont inklusive mina ögonbryn hehe. så nu vet ni det. så färgade mina ögonbryn nyss och det känns super!

Imorgon är det redan fredag, så fort veckorna går. håller ni inte med? Imorgon blir det iallafall en lugn fredag med mys med Simon. och ska på dagen hinna med att träna på ett eller annat vis, sola med Nicole och luncha med mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0