7 oktober

har försökt att blogga via mobilen idag, men det har inte fungerat. så jag har faktiskt inte glömt er, tekniken har bara inte varit på min sida idag.

Klockan är iallafall nu lite efter halv sju och jag kom hem för någon timme sen. Vid halv tre så blev jag hämtad av Nicole för att först köra till Landskrona för att hämta ut hennes körkort och sen så solade vi. Vet att det inte är bra, MEN min hy har blivit knas så behöver det PLUS så är jag var så blek att man typ kunde se igenom min kropp. Men får ändå inte värsta krydd färgen utan bara lite så man ser inte fejkad ut liksom.

Iallafall så var det en mysig liten tripp och när vi skulle hämta ut hennes körkort så skrattade vi så att vi höll på att dö. Haha men det räcker att jag säger det ;)

Nu har jag precis ätit tillsammans med pappa och hampe och blir snart hämtad av simon för att sen bege oss in till stan och sova i hans pappas lägenhet som inte är hemma. så idag blir det en lugn och skön fredagskväll med film och gos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0