10 oktober

dåligt med uppdaterandet jag vet, men har inte riktigt haft tillgång till någon dator och det har inte funkat när jag har försökt mobilblogga. gårdagen (lördag) var iallafall otroligt lyckad, fy vad roligt jag hade. vid 2-tiden så mötte jag upp nicole och så handlade vi lite inför kvällen på Coop Forum. allt från mat till snacks till dryck att göra drinkar med osv. sen åkte vi och hämtade upp amanda och jag hämtade lite saker hemma hos mig inför kvällen. vi begav oss sedan hem till nicole där vi började att ta varsin cider och då var klockan bara 3 haha och lagade lite mat, god? hahah.. ingen kommentar. nicole skulle försöka sig på att göra en egen carbonara sås, blev ju .. lyckat! haha. sen hade vi mysigt med ansiktsmaskar, portömningar, måla naglar, duscha osv osv. sen vid 5 tiden så kom bea också dit och hade det mysigt. när klockan började närma sig 6 så började vi så smått att göra vid oss med hår och smink osv och vid halv 7 så kom nicoles syster, mikaela och hennes två vänner. då började vi göra maten, tacos, och så hade vi en mysig middag tillsammans. efter middagen blev det massa spel och goda drinkar och vid halv tolv tiden så tog vi tåget in till stan. resten kan vi hålla för oss själv tycker jag, hahahaha. kom iallafall hem vid fem tiden och då satt jag mig i duschen och råkade somna där, lyckat sofia! ;) somnade gott i min säng sen också iallafall.

hade iallafall en riktigt lyckad kväll även om vi är ganska så sjuka i huvudet, hehe..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0