1 september

lovade tidsinställt inlägg ang. vad som skulle hända idag då jag ska fira simon lite såhär i efterhand. just nu så ska vi ha fått våra morgonrockar och så är vi på "trivas på råå" som är ett supermysigt spa som ligger på råå. jag har bokat en behandling som heter "kärlekspaketet", så det blir nog mysigt!

""Kärleks-paket" ca. 2 tim 1995:- för två
Tillsammans njuter ni i ett nedsänkt stilla bad fullt med mineraler och oljor. Mousserande vin serveras på badkarskanten. Sedan får ni njuta av helkroppsmassage. Ansikte får mask och massage. Händer och fötter får peeling. "



tradigt skönt, eller vad säger ni? hoppas han inte hinner luska ur mig att vi ska dit innan, för som sagt så har han inte minsta lilla aningen nu så det är bra.. har sagt att jag måste till tandläkaren imorgon och vill ha hans stöd (min tandläkare ligger nästan vid det spa:et.. hehe, han är ju blond så inte helt säkert att han förstår det! :P


senare ikväll kommer ytterligare en överraskning till honom så håll ögonen öppna om ni är nyfikna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0