11 september

blev utgång igår som sagt. vi var några stycken hemma hos Philip där vi drack lite gott och spelade lite kort osv. vid 12-tiden så begav vi oss ner till staden, där vi alla splittrades litegrann. men jag hamnade iallafall på lila, docken och avslutade kvällen med cardinal. en go kväll med andra ord. dessutom drack jag knappt någonting alls ute igår, så blev i princip en nykter utgång, vilket jag tackar mig själv för idag haha. nej, men jag var inte på humör för att dricka igår typ, mer för att dansa och sjunga haha. jag och simon avslutade kvällen på donken, sen blev det taxi hem till honom för att somna gott senare.

tråkigt nog fotade jag absolut ingenting igår, så tyvärr har jag inga bilder att bjuda på. glömde HELT och hållet bort att ta bilder, tråkigt nog.

idag så vaknade jag av att simon kom med frukost på sängen, gosig kille. så där satt vi och åt en mysig frukost i sängen framför tvn. lite senare så kom mina föräldrar för att hämta mig för jag ville åka ut till min chef och prata lite med honom (på arbetet alltså, så att ni inte nu tror att jag åkte hem till honom och är värsta stalkern, haha). och det "samtalet" vill jag ju bara fortast möjligt glömma bort. tänker inte skriva någonting som rör det här, till hänsyn för honom eller så, men alla människor har ju inte alla hästar hemma om man nu säger så..  åkte därifrån ca 30 min senare och mamma och pappa stannade på sofierokiosken för att de tyckte vi kunde ta en liten tröstglass. (egentligen ville de gå in och prata allvar med honom, MEN det tillät såklart inte jag). nej slut pratat om den mannen nu tycker jag. men om någon vet någon arbetsplats som söker personal, så får ni mer än gärna säga till mig !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0