12 september

kunde inte somna fören vid 5 imorse, så vaknade vid 2 och gjorde mig en god soppa som jag åt samtidigt som jag tittade på filmen "Bridesmaids". den var väl helt ok, hade sina roliga stunder då och då, men den var inte så rolig som jag hade förväntat mig tyvärr, men helt klart sevärd en regnig dag.



lagade lite senare en god måltid till min fina familj, uppskattas alltid om man är snäll och lagar mat till dem. och vid 18.30 så åkte jag och tränade. jag körde 40 minuters intensiv powerwalk med intervaller och svetten bara rann, sen körde jag och pappa lite magövningar med medicinboll som är riktigt bra och som kommer kännas ordentligt imorgon.

sitter nu och tittar på lite tv med mamma, tänkte kanske tigga till mig lite massage men får se hur det blir med det. blir väl att vi tittar på någon film nu också sen ska jag gå och lägga mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0