13 september

snart kommer simon hit och spenderar natten tillsammans med mig, det tackar vi för! är på mys-humör och vill bara gosa ner mig. skriver mer imorgon och får hålla tummarna att jag somnar tidigare än vad jag gjorde igår/imorse. skrev ju att jag skulle försöka somna, men lyckades inte somna fören klockan 5 imorse. helt sjukt! vänder helt totalt på dygnet nu för tiden, inte bra. några bra tips på att somna snabbt? jag vet att man kan tillexempel dricka ett glas mjölk och sedan ha fötterna utanför täcket för att man inte ska bli för varmt, hahaha. saken är den att jag har bara svårt att sova när jag sover ensam, någon som vill sova hos mig varenda natt? hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0