14 september

dags att gå och lägga mig nu tror jag. klockan är nu 2 och jag ska vara inne i stan redan klockan 10 imorgon bitti. inte gått upp innan 12 (okej inte innan klockan 1 om jag ska vara ärlig..) de senaste veckorna, så det här blir en utmaning hehe. ska följa med mamma som ska till vår frisör för att hon ska klippa sig då, och jag ska förhöra mig angående mitt hår. vill få ur mina extensions och klippa mitt eget. färg MÅSTE jag också lägga i håret, men det kommer min lilla frisör-kompis bea ordna åt mig om ungefär 1 vecka, jag ska faktiskt vara hennes första kund så det är en otroligt stor ära :D världens finaste vän är det för övrigt.

imorgon blir det en heldag med mamma, först frisör, sedan lund för lite shopping och senare blir det helsingborg för en liten "vip-kväll" med mamma och jessica. vi ska få titta på kläder som inte ens har kommit ut i butik än och vi kommer kunna köpa det för bra priser. så mycket shopping imorgon, men det gillar vi. godnatt på er nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0