14 september

hej på er. har varit på lite dåligt humör idag. för det första så sov jag riktigt dåligt även fast jag trodde att jag skulle sova bra. somnade redan vid 11 men bara pga det så vaknade jag igen vid 1 och kunde inte somna fören vid 3.30 igen, hur kul? hade dessutom simon i sängen så kunde inte tända utan fick ha släckt för att visa hänsyn. och tro mig jag testade allt för att kunna somna. gick upp och drack mjölk, öppnade fönstret för att jag inte skulle bli så varm, vände och hade mig i sängen, kliade simon i håret och på ryggen för att jag tänkte att jag kunde bli trött av det osv, men inget hjälpte! och för det andra så är jag på lite dåligt humör för det är så jäkla tradigt väder ute, jag har inget jobb och mina pengar lär snart ta slut. eller ja okej, jag klarar mig lite till men de lär ju ta slut någon gång? måste ha ett jobb!

annars då, vad har jag hittat på idag? jo jag har bara degat hela dagen!! har tittat på film i min ensamhet, har spelat lite spel med mamma och hampus, jag har hjälpt mamma med maten och tro det eller ej men jag har bakat! haha, inte varje dag det händer om jag ska vara ärlig. blev chokladbollar eller n*egerbollar som jag egentligen säger, men säger man sådant nu för tiden i sverige så blir man väl kallad både det ena och det andra. men goda blev de iallafall :D

ska ut och titta på lite tv med världens bästa mamma och så ska vi turas om att ge varandra lite ryggmassage framför tvn, underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0